Marketing w serwisie samochodowym

 

marketingSprzedaż w warsztacie samochodowym – część 3.

Książka prezentuje nowe, nieomawiane do tej pory techniki sprzedaży i komunikacji z klientem.

Uwaga: książka zawiera zupełnie nowe treści, nieobecne w poprzednich książkach.
cena 69 zł. Teraz 59 zł

Rozdział pierwszy to wprowadzenie i podsumowanie dotychczasowych informacji, jakie ukazały się we wcześniejszych książkach. W rozdziale drugim omawiana jest rola pytań w sprzedaży. W trzecim: cele i techniki prezentacji produktu i usługi. W czwartym skupiamy się na tym, jak wykorzystać efekt wzbudzenia w kliencie ciekawości. Rozdział piąty poświęcony jest tematyce zamykania sprzedaży w rozmowie z klientem. W rozdziale szóstym mowa jest o podejściu negocjacyjnym do rozmowy sprzedażowej.

W książce są przedstawione rysunki i scenki, w których pracownik serwisu obsługując klienta, pełni funkcję handlowca.

Spis treści
WSTĘP 5
ROZDZIAŁ 1. Proces przygotowania i realizacji sprzedaży 6
ROZDZIAŁ 2. Ford . Pytania w sprzedaży 25
ROZDZIAŁ 3. Sentech. Prezentacja w procesie sprzedaży 38
ROZDZIAŁ 4. Ciekawość w procesie sprzedaży 51
ROZDZIAŁ 5. Zamknięcia sprzedaży 62
ROZDZIAŁ 6. „Jakoś się dogadamy”, czyli negocjacje z klientem 74

Aby otrzymać dodatkowe 5 % Rabatu wprowadź kod rabatowy:   DxZAX1cfu9Bj w polu na dole strony produktu. Kod rabatowy ważny tylko do końca września.

Tutaj możesz przejść do strony z opisem książki i  zamówić książkę  zapraszamy >>>>